Hoe werkt het

Geld terug op al je online aankopen via 24/7 Discount! Ontvang extra korting op aankopen bij meer dan 2.500 webshops.

Voor jouw aankoop ontvangt 24/7 Discount een vergoeding van de webshop. Deze vergoeding delen wij met jou. Zo ben je altijd voordeliger uit!

Hoe ontvang ik de ledenkorting?

1. Maak een account aan op 24/7 Discount met jouw e-mailadres.
2. Zoek één van de webshops waar je graag wilt winkelen.
3. Klik op de “bezoek met korting button”. De webshop opent in een nieuw venster.
4. Start met winkelen en rond je bestelling direct online af.
5. Binnen 48 uur is de ledenkorting aan jouw account toegevoegd.
6. Zodra je € 25,- aan ledenkorting hebt gespaard, kun je een uitbetaling aanvragen. 24/7 Discount stort de ledenkorting binnen 7 dagen op jouw rekening.

Veel gestelde vragen

Hoe lang duurt het voordat de ledenkorting zichtbaar is in mijn 24/7 Discount account?

Uiteraard proberen wij de ledenkorting z.s.m. in je account te zetten en in de meeste gevallen lukt dat binnen enkele minuten. Na het afronden van de bestelling duurt het maximaal 48 uur voordat de ledenkorting zichtbaar is in jouw account.

Er is geen ledenkorting toegevoegd aan mijn account, wat moet ik doen?

Het duurt maximaal 48 uur voordat de ledenkorting zichtbaar is in je account. Is de ledenkorting na 48 uur nog niet aan jouw account toegevoegd? Selecteer je vraag op de contact pagina en vul de gevraagde gegevens in. Wij gaan na, voor de betreffende bestelling, of je alsnog in aanmerking komt voor ledenkorting.

Ik heb minder ledenkorting ontvangen dan ik dacht, hoe kan dat?

Wanneer je ledenkorting is gebaseerd op een percentage wordt deze in de basis berekend over het orderbedrag excl. BTW, verzendkosten en administratiekosten. Mogelijk is dit de reden van het verschil. Het kan ook zo zijn dat je een product hebt besteld in een categorie waarvoor een andere ledenkorting geldt. Welke diverse kortingen er op de aangeboden producten geldt, vind je terug op de winkelpagina van 24/7 Discount. Ben je van mening dat je toch te weinig ledenkorting hebt ontvangen? Selecteer je vraag op de contact pagina en vul de gevraagde gegevens in. Wij gaan na, voor de betreffende bestelling, of de toegevoegde ledenkorting correct is.

Mijn ledenkorting is toegevoegd maar heeft status ‘in behandeling’, waarom?

24/7 Discount zet de ledenkorting op status ‘in behandeling’ zolang de webshop de ledenkorting nog niet heeft gecontroleerd. Zodra de webshop de ledenkorting controleert word je hiervan direct op de hoogte gesteld. 24/7 Discount stuurt je op dat moment een update e-mail met de nieuwe status van jouw ledenkorting.

Mijn ledenkorting heeft status ‘afgekeurd’, waarom?

De webshop heeft besloten je ledenkorting af te keuren. Dit kan verschillende redenen hebben. Denk aan retouren, annuleringen maar ook aan foutief gebruik van 24/7 Discount. Bijvoorbeeld omdat je op een andere website nog even snel gezocht hebt naar een kortingscode, je gebruik hebt gemaakt van een nieuwsbrief van de webshop of omdat er al artikelen in je winkelmandje zaten toen je via 24/7 Discount naar de webshop ging. Ben je toch van mening dat je ledenkorting onterecht is afgekeurd? Selecteer je vraag op de contact pagina en vul de gevraagde gegevens in. Wij gaan voor de betreffende bestelling na waarom je ledenkorting is afgekeurd.

Hoe lang staat mijn ledenkorting nog op ‘in behandeling’?

Webshops controleren zelf de ledenkorting. De ene webshop doet dit dagelijks, de andere wekelijks en anderen weer eens per maand. Slechts enkele webshops laten er helaas meer tijd overheen gaan. Zodra de webshop de ledenkorting heeft controleert, word je hiervan direct op de hoogte gesteld. 24/7 Discount stuurt je op dat moment een update e-mail met de nieuwe status van jouw ledenkorting.

Als ik doorklik naar de webshop kom ik op een andere website, wat nu?

Wanneer je via 24/7 Discount niet naar de juiste webshop wordt geleidt is het (tijdelijk) niet mogelijk om er te shoppen met ledenkorting. Wij stellen het op prijs wanneer je ons via contact laat weten welke webshop onbereikbaar is.

Ik zie geen “bezoek met korting” button staan, wat nu?

Wanneer je niet via 24/7 Discount naar de webshop kunt klikken is het (tijdelijk) niet mogelijk om er te shoppen met ledenkorting. Wij doen ons best om een goed alternatief te bieden totdat shoppen met ledenkorting bij de betreffende webshop (weer) mogelijk is.

Ik wil een uitbetalingsaanvraag indienen, hoe werkt dat?

Een uitbetalingsaanvraag kun je indienen vanaf € 25,- of meer goedgekeurde ledenkorting. 24/7 Discount betaalt ledenkorting uit in eenheden van € 25,-. Je dient eerst bij gegevens jouw persoonlijke gegevens in te vullen voordat je een uitbetaling kunt aanvragen.

Ik heb een uitbetalingsaanvraag ingediend, wanneer kan ik de betaling verwachten?

24/7 Discount verwerkt een uitbetalingsaanvraag binnen 7 dagen. Dat betekent dat je de ledenkorting ca. een week na het indienen van de aanvraag op je bankrekening kunt verwachten.

Ik wil mijn e-mail adres wijzigen, waar kan dat?

Onder het menu item gegevens in je persoonlijke account kun je gegevens wijzigen. Je e-mailadres is ook je gebruikersnaam.

Ik wil mijn wachtwoord wijzigen, kan dat?

Ja, dat kan! Onder het menu item gegevens je persoonlijke account kun je gegevens wijzigen. Voer bij ‘Inloggegevens’ je nieuwe wachtwoord in en klik op bewaren.